دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۱ ب.ظ

محمود عیدانیان - ای امید قلب و دل من زندگی ام

متن شور سینه زنی امام حسین (ع) مداحان جوان مشهدی

یه شور حماسی و فوق العاده

شب شهادت امام موسی کاظم (ع) 96

هیئت مجنون الحسین مشهد

محمود عیدانیان

ای امید قلب و دل من زندگی ام




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:


ای امید قلب و دل من زندگی ام

تنها دلیل شور و حال و بندگی ام

می ناب منی

تب و تاب منی

به خدا آقا جون

تو ارباب منی

حسینه خالقم

حسینه رازقم

اربابم شدی و

منم که عاشقم

آواره شدم تا حرم تو

جون میدم به زیر علم تو

اربابم اربابم


یاد شبایی که تو حرم ناله زدم

کن نگه آقا می دونم که خیلی بدم

دل و دلبر من

شه و سرور من

یابن الزهرایی و

یا ابن الحیدر من

عزیز عالمین

مولانا یا حسین

بذار که جون بدم

تو بین الحرمین

اللهم ارزقنا کرببلا

بطلب تا حرمت یا مولا

اربابم اربابم


مجنون ساقی و علمدار شده دلم

گیسوی پریشون ابوالفضل قاتلم

ای ساقی حرم

می بده بپرم

یابن الزهرایی و

مادرت مادرم

غیرت اللهی و

قدرت اللهی و

ای در دست شما

بُد شاهنشاهی و

چشام شد امشب پر گریه

مددی بی بی جان یا رقیه

اربابم اربابم






***************



فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم







مطالب مشابه:

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی