پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰ ق.ظ

سید امیر حسینی - سلام آقا بسه دوری از حرم بذار بیام آقا + متن

متن شور سینه زنی محرم 98 امام حسین (ع) مداحان متفرقه

شور مناجاتی با امام حسین (ع)

شب شهادت امام عسکری (ع)98

هیئت معظم یا رباب کرج

سید امیر حسینی

سلام آقا بسه دوری از حرم بذار بیام آقا



متن و سبک این شور زیبا رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون




متن مداحی:



سلام آقا ..
بسه دوری از حرم ، بزار بیام آقا
شب و روزمُ تو فکرِ کربلام آقا سلام آقا ..

گناه کردم ..
آره حق داری میدونم اشتباه کردم
همه عمرمُ جونیمُ و تباه کردم ،‌ گناه کردم

دعام کردی ..
میدونم بازم نگاه به گریه هام کردی
دیدی دور شدم ازت منو صدام کردی ، دعام کردی

فدات میشم ..
فدایِ تو و تمومِ بچه هات میشم
به خدا که خاکِ پایِ زائرات میشم ، فدات میشم

نگاهم کن ..
با نگاهِ تو یه عمرِ زندگی کردم
آره بد شدم میدونی بچگی کردم ، نگاهم کن

دوست دارم ..
میدونم که داری میشنوی تو حرفامُ
میبینی تو صورتم ، بارونِ اشکامو ، دوست دارم


غریب آقام
تو رو کشتنت یه عده نانجیب آقا
که می پیچه از تن تو بوی سیب آقا ، غریب آقا

بمیرم من ،
واسه ساعتی که قاتلتن رسید ای وای
آخه از قفا سرت رو می برید ای وای ، بمیرم من


 

***************

فایل مداحی :

 

هزینه دانلود:

سه صلوات + و عجل فرجهم (هدیه به شهدای مدافع حرم(



نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی