پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۵۷ ق.ظ

مهدی اکبری - تو از خدا هم نشونه داری

متن شور سینه زنی مهدی اکبری محرم 97 امام حسین (ع)

شور فوق العاده زیبا و مناجاتی امام حسین (ع)

شب شهادت امام رضا (ع)97

هیئت علمدار مشهد الرضا

مهدی اکبری

تو از خدا هم نشونه داری




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:




تو از خدا هم نشونه داری  برا خریدن ماها بهونه داری

هرکسی رفته خدا به همراش براجامونده هاتومشهدخونه داری

امام رضا رو واسطه کردم بیام به کربلا و دور تو بگردم

نگات بیفته به بی پناهی  الهی قربونت برم دوای دردم

پدر و مادرم فدات  خودمم میمیرم برات

الهی که جنازمو  برسونن به کربلات

با تو خوش بودم این سالها  سرم رو میگیرم بالا

حسین از اسمت معلومه   چه قدر دل بردی تا حالا

امیری حسین و نعم الامیری

 

یه شال مشکی برام آوردن یه مهر تربت که باهاش دلم روبردن

بوی تو داره ازش میریزه  انگار یه تیکه حرمو به من سپردن

وقتی که روضه میخوادتموم شه  ازت میخوام نزاری زندگیم حروم شه

اگه نمیشه حرم بمیرم  بزار تو روضه ات بمیرم که آبروم شه

یه نگاه کن به این گدات  به فدایِ تو و نگاه

همیشه هدیه میکنم   آقا نذر تو صلوات

پدر و مادرم فدات   خودمم میمیرم برات

الهی که جنازمو   برسونن به کربلات

تو روضه ات روزی میگیرم  یه روز تو روضه ات میمیرم

از اون روز که راه افتادم   تا امروز به هیئت میرم

امیری حسین و نعم الامیری

 

ممنونتم دربه روم نبستی تورحمه الواسعه ای با همه هستی

سوالم اینه یکی ببینه   بد نمیشه واست که با گدا نشستی

شاهِ دو عالم مردِ وفایی  حروف قرآن خدا ، روحِ دعایی

فهمیده دنیا تو معنی یا   من اسمه دوا و ذکره شفایی

میزنم از دلم صدات که تویی کشتی نجات

عاقبت به خیری من بستگی داره به دعات

پدر و مادرم فدات خودمم میمیرم برات

الهی که جنازمو برسونن به کربلات

دعا کن آروم بگیرم حسین جان از دنیا سیرم

دعا کن مثلِ اصحابت شهادت باشه تقدیرم

امیری حسین و نعم الامیری






***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم







مطالب مشابه:

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی