پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۲۲ ب.ظ

سید رضا نریمانی - نکنه یه روز بیاد از تو جدا شم

متن شور سینه زنی سید رضا نریمانی و میثم مطیعی محرم 97 امام حسین (ع)

شور مناجاتی و روضه ای امام حسین (ع)

شام غریبان محرم 97

هیئت فدائیان حسین اصفهان

سید رضا نریمانی

نکنه یه روز بیاد از تو جدا شم




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



نکنه یه‌روز بیاد از تو جدا شم

کمکی طلب کنی و من نباشم

نمیخوام از کاروونت جا بمونم

مثِ کوفیا رفیق نیمه‌را(ه) شم

منو حلالم کن، اگه یه وقت آبروتو بردم

منو حلالم کن، فقط بدی پیش تو آوردم

منو حلالم کن، خیلی جاها حق تو رو خوردم

منو حلالم کن، گناه اومد عشقِ تو یادم رفت

منو حلالم کن، تموم قولایی که دادم رفت

منو حلالم کن، اسیر شدم آه از نهادم رفت

یعنی میشه که...

خبری بگیری از حال دلم

عادته که میای دنبال دلم

دنبال دلم...

«اربابم حسین ، اربابم حسین»

 

سایه‌ی توئه همیشه سایه‌سارم

من که هیچ توقّعی از تو ندارم

از شما زیاد به من رسیده آقا

از بزرگیته که میمونی کنارم

کیه به غیر از تو، همه‌ش به‌فکر نوکرش باشه

کیه به غیر از تو، یه دنیا دل دوروبرش باشه

کیه به غیر از تو، کلّی گدا پشت سرش باشه

کیه به غیر از تو، کشته‌ی اشکِ چشِ تر باشه

کیه به غیر از تو، پناه هرچی دربه‌در باشه

کیه به غیر از تو، برای نوکرش پدر باشه

لطف و کرمت...

حاتمو به طمع میندازه حسین

نگاهت آدمو میسازه حسین

میسازه حسین...

«اربابم حسین ، اربابم حسین»

 

سرِ دل به جذبه‌ی شیش‌گوشه گرمه

رحمتت برام مثِ آغوشِ گرمه

میدونی که نوکرت فقط دلش به-

-چایی که تو روضه‌ها مینوشه گرمه

به تو بدهکارم، همش خراب کردم و تو ساختی

به تو بدهکارم، عشقتو تو قلبِ من انداختی

به تو بدهکارم، تو بودی که دِینمو پرداختی

ترسم از اینه

آخرش اونی که میخواستی نشم

واسه تو نوکرِ روراستی نشم

روراستی نشم...

«اربابم حسین ، اربابم حسین»








***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم







مطالب مشابه:

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی