دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶ ق.ظ

حسین طاهری - قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

متن شور سینه زنی حسین طاهری

شور قتلگاهی
حسین طاهری
قافله سالار من کجایی ای دوای دردم



(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)



متن مداحی:






قافله سالار من

کجایی ای دوای دردم

پی تو هرکجا میگردم

تو رو تو قتلگاه گم کردم

ای بدن صد پاره

رو خاک داغ این صحرایی

چرا مقطع الاعضایی

بگو کجا برم تنهایی

 

وای من از عاشورا

زمین و آسمون غمگینه

یه خواهری داره میبینه

یکی میشینه روی سینه

وای من از عاشورا

باید بمیره از غم دنیا

تو قتلگاه به پیش زهرا

دوازده ضربه زد واویلا

 

داغته روی سینم

که قلب مضطرم میسوزه

پاشو ببین حرم میسوزه

ببین که معجرم میسوزه

رفتی و دور از چشمت

به خیمه ها هجوم آوردن

همه چیو غنیمت بردن

سه ساله تو اسیری بردن

 

لشکر دشمن ای وای

به روی پیکرت می تازه

میان همه با نعل تازه

دیگه روشون به رومون بازه


***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






نظرات (۱)

  1. سلام

    عزیز به این کارت ادامه بده . خیلی مار خوب و کار راه اندازیه.

    ممنون

    بوس بوس

    • پاسخ:

      سلام
      ممنون بابت دلگرمی و انرژی مثبتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی