سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۳۲ ق.ظ

سید رضا نریمانی - خیلی وقته پای دلم پیش تو گیره

متن شور سینه زنی سید رضا نریمانی و میثم مطیعی امام حسین (ع)

شور مناجاتی با امام حسین (ع)

شب وفات حضرت معصومه (س) 97

هیئت فدائیان حسین (ع) اصفهان

سید رضا نریمانی

خیلی وقته پای دلم پیش تو گیره




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



خیلی وقته ٫ پای دلم پیش تو گیره 

با تو بودن ٫ موجب حسّ بی‌نظیره

همه دنیام ٫ خلاصه میشه تو گدایی  

درو وا کن ٫ جلوی خونه‌ت یه فقیره

میدونم٫ که واسه من٫ بردن اسم تو گنده‌تر از دهنه

عاشقِ٫ واقعی اون٫ مَرده که از همه غیر تو دل بکنه

اونی که٫ قید همه٫ زندگیشو پای یک نگاهت بزنه

حسین...

با دلِ٫ دربه‌درم٫ انگاری چرخ زمونه حسابی لجه

ولی حسی میگه که٫ از این ستون تا به اون ستونم فرجه

قبولم کن یا حسین٫ روی شونه‌م میدونم که یه بار کجه

حسین...



تا یه زائر٫ میرسه از راه زیارت

پیش چشماش٫ میکنم احساس حقارت

چه شیرینه٫ طعم رسیدن به ضریحت

کاری کن تا٫ واسه بدا هم بشه قسمت

تموم دار و ندار دل عاشق من شده غصب حرم

دخیلِ٫ حاجتم‌و٫ قلب شکسته و اشک دیگه بس(ت) به حرم

شبایِ٫ جمعه حرم٫ نزدیک صبحا حسابی میچسبه حرم

حسین...

شبایِ٫ جمعه فضا٫ توی حرم میشه باز مادرو پسری

میپیچه٫ با صدایِ٫ گریه‌ی فاطمه عطر سیب سحری

نمیشه٫ گفت به زبون٫ با چه حالی میشه ثانیه‌ها سپری

حسین...



از تمومِ٫ حرف و حدیثا چه ملالی

با تو هستم٫ سوار موج بیخیالی

هرچی باشم٫ نون و نمک خوردتم ارباب 

زیر سایه‌ت٫ بوده گرفتم پر و بالی

نکنه٫ روزی بیاد٫ عذر منو تو بخوای با یه قلب پر و 

نکنه٫ راستی بگی٫ چشمای من نمیخواد که ببینه تو رو

بگی با٫ ناراحتی٫ بارتو جمع کن و از توی روضه برو

حسین...

واسه تو٫ چیزی که نیست٫ تا بسازی با نگاهت ازم یه زهیر

کمکم کن آقاجون٫ آخر قصه‌ی من بشه ختم بخیر

چی میشه٫ چش تو چشت٫ روی پاهات بمیرم مثل حر و بریر

حسین...






***************



فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم







مطالب مشابه:

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی