دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۴۳ ق.ظ

سید مهدی حسینی - میگه علی بی تو خونه خرابه + متن

متن زمینه سینه زنی مداحان متفرقه فاطمیه و حضرت زهرا (س)

زمینه روضه ای حضرت زهرا (س)

شب شهادت حضرت زهرا فاطمیه دوم 98

هیئت عشاق الزهرا (س) قاین

سید مهدی حسینی

میگه علی بی تو خونه خرابه


فایل صوتی و متن مداحی در ادامه مطلب

(کربلا نصیبتون + شهادت)


متن مداحی:


می گه علی بی تو خونه خرابه یا زهرا

بمون به پیش بچه هات ثوابه یا زهرا

امیدم دست رد به سینم نزن یا زهرا

آسمون علی زمینم نزن یا زهرا

چه می کنی تو با دل علی ای حاصل علی

شد قاتل علی عجل وفاتی از لبت فاطمه

تنهام نذار میون طعنه ها میون خنده ها

زهرا تو رو خدا نذار یتیم شه زینبت فاطمه

مرو مرو فاطمه مرو فاطمه مرو فاطمه جون علی


نذار بگن علی شده بیچاره یا زهرا

چرا سلامتم شده اشاره یا زهرا

خجالت می کشم از چشات هر دم یا زهرا

تو سیلی خوردی من تماشا کردم یا زهرا

چجور بگم ای تکیه گاه من همه سپاه من

پیش نگاه من گم شدی تو آتیش و دود فاطمه

من بی ردا ، تو زیر دست و پا ، جلوی بچه ها

وای از نامحرما ای کاش علی زنده نبود فاطمه

مرو مرو فاطمه مرو فاطمه مرو فاطمه جون علی


ببین حسن از غم شده جون بر لب یا زهرا

بی مادری سخته برای زینب یا زهرا

بگی بمیر جونمو پات می ذارم یا زهرا

ولی نگو برات تابوت بسازم یا زهرا

اگه بریمی شم خونه خراب شروع میشه عذاب

سلام بی جواب درد دل علی و چاه فاطمه

سخته ولی باشه پهلو بگیر ، دست به زانو بگیر

از حیدر رو بگیر اما حلالیت نخواه فاطمه

مرو مرو فاطمه مرو فاطمه مرو فاطمه جون علی


******************

هزینه دانلود :

سه صلوات + و عجل فرجهم


فایل صوتی:


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی