دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۰۹ ق.ظ

حاج محمود کریمی - عاشق راه وصلو می دونه نوکر صاحبش رو میشناسه + متن

متن زمینه سینه زنی حاج محمود کریمی فاطمیه و حضرت زهرا (س)

زمینه دلنشین و احساسی حضرت ام البنین (س)
وفات ام البنین (س) 97
هیئت رایه العباس تهران
حاج محمود کریمی
عاشق راه وصلو می دونه نوکر صاحبش رو میشناسه



فایل صوتی + متن مداحی در ادامه مطلب ...

کربلا نصیبتون + شهادت

متن مداحی:

عاشق راه وصلو میدونه نوکر صاحبش رو میشناسه

امضای برات عشق من تو دستای ام عباسه

از وقتی یادم میاد بودم محتاج دعای این مادر

کل زندگیم به قربون آقا زاده های این مادر

بی خبر موند واویلا از ماهش واویلا

جیگرم سوخت واویلا از آهش واویلا

واویلا واویلا

*****

تنها افتخار من اینه مست باده ابالفضلم

یا ام البنین مدد مادر من دلداده ابالفضلم

جان اون لحظه که گردوندی عباس و دور سر ارباب

دست من به دامنت مادر یا ام البنین منو دریاب

شدم عاشق واویلا پا تا سر واویلا

منو دریاب واویلا ای مادر واویلا

واویلا واویلا

*****

ای جانم به این همه غیرت ای جانم به این وفا داری

این مادر که تربیت کرده فرزند و برا فدا کاری

اون که شد مرد همه مردا اصل غیرت و ادب عباس

از تأثیر شیر مادر شد شیر فارِس العرب عباس

شده ذکرم واویلا واویلا واویلا

یا ابالفضل واویلا یا مولا واویلا

واویلا واویلا

*****

داغش سخته و جگر سوزه هر کس این همه پسر داره

میسوزونه عالمو آهش زهرا از دلش خبر داره

تو قلب مدینه میخونه پرپر شد گلای باغ من

مشک پاره پاره با اشکاش گریونه به پای داغ من

دیگه هر روز واویلا عاشوراس واویلا

وا حسینا واویلا وا عباس واویلا

واویلا واویلا


******************

هزینه دانلود :

سه صلوات + و عجل فرجهم

هدیه به آقازاده های حضرت ام البنین (س)


فایل صوتی:


نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی