دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۱۳ ق.ظ

رضا شیخی - میون سینه زنی کربلا میدی تو

متن شور سینه زنی امام حسین (ع) مداحان جوان مشهدی

شور فوق العاده دلنشین و ناب امام حسین (ع)

رضا شیخی

میون سینه زنی کربلا میدی تو ...




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:




میون سینه زنی کربلا میدی تو
خیلی بزرگی گناهامو بخشیدی تو
اللهم الجعل محیایَ محیایِ ارباب
به پَرِ گاهی نمیاَرزه دنیا بی تو

تا عَلَم تو رویِ سرمه
همه حسینیه ها حَرَمه
مطمئنم اگه نوکرتم
اثر گریه ی مادرمه

به هوای روضه مدهوشم
جام عشقِ تورو مینوشم
به ابالفضل اقتدا دارم
بیرق تو رفته رو دوشم

یاحسین یا اباعبدالله یا حسین یا اباعبدالله


دلی که خونه ی تو باشه ارزش داره
میون سینه، دل من آرامش داره
اونکه با عشق تو مانوسه عاشق میشه
بین بلاهای دنیا آسایش داره

شراب ناب چای روضه ها
کجا داره صفای روضه ها
الهی که نفس آخرم
بگذرونم به پای روضه ها

باوجود اینکه بَد هستم
یکم اما با تو صد هستم
جای که میسازه نوکر رو
فقط اینجا رو بلد هستم

یا حسین یا اباعبدالله یا حسین یا اباعبدالله


قشنگه دنیا تا باشه دنیایم حسن
مینویسم به دلم با اشکایم حسن
غم جهنم و برزخ رو نمیخورم
اگه ازم باشه راضی آقایم حسن

کرم تو فراتر از همه
گل پسر علی و فاطمه
بقیع تو میشه کرب و بلا
ورودی تو باب قاسمه

باتو من سرشار از احساسم
کم نمیذاری آقا واسم
همه جا گفتم و باز میگم
حسنی ام سگ عباسم

یا حسن یا سیدی مولا





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی