پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۸ ق.ظ

حسن عطائی کبوتر رو بامتم خاک پای خدامتم

متن شور سینه زنی محرم 97 مداحان متفرقه

شور مناجاتی ناب و دلنشین امام حسین (ع)

شب 29 صفر 97

هیئت علمدار مشهد الرضا

حسن عطائی

کبوتر رو بامتم خاک پای خدامتم




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



کبوتر رو بامتم

خاک پایِ خُدامتم

همه کاری واسم کردی

اگه یه عمره رامتم

عالم و آدم میدونن خیلی دوست دارم

حسین

خاطرات خوب عمرم لحظه های پابوست

جانماز من فقط با تربت تو مانوسه

مرغ دلم تو کرب و بلاته

شب های جمعه رو دوش زائراته

خورشید عالم ، گنبد طلاته

صحن و سرا نگو ، کشتی نجاته

.: ارباب حسین ارباب حسین :.


عمریه غرق داغتم

خاک پای عشاقتم

تا ته عمرم پابنده

خط به خط میثاقتم

عالم و آدم می دونن خیلی دوست دارم

حسین

پرفراز و پر نشیبه نوکری و سختیشه

هر کی با تو باشه آقا ، عاقبت بخیر میشه

قلبم دخیله

پرچم سیاته

ساقه ی عرش اعلا گلدسته هاته

بالاتر از عرش

پایین پاته

صحن و سرا نگو ، کشتی نجاته

.: ارباب حسین ارباب حسین :.


میدونی گرم کارتم

خاک پای زوارتم

تو شاهی و من یکی از

نوکرای دربارتم

عالم و آدم می دونن خیلی دوست دارم

حسین

من گله از تو ندارم

رسم عاشقی اینه

واسه ما تلخی تو

راحت آقا شیرینه

بس که کریمی

حاتم گداته

روزی دنیا بند یه نیم نگاته

صحن و سرا نگو کشتی نجاته

جنازمو ببرید وادی السلام علی(انشاالله)

علی امام من است و منم غلام علی







***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم







مطالب مشابه:

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی