پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۴۹ ب.ظ

حسن عطائی - من لی غیرک حسین خودت بیا برس به دادم

متن شور سینه زنی محرم 97 امام حسین (ع) مداحان متفرقه

شور فوق العاده زیبا و دلنشین امام حسین (ع)

شب هفتم محرم 97

هیئت شاه علقمه قم

حسن عطائی

من لی غیرک حسین خودت بیا برس به دادم




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



من لی غیرک حسین

خودت بیا برس به دادم

تویی تو بهترین رفیقم

تویی تموم خانوادم

من لی غیرک حسین

خوبیاتو نمیره یادم

بدون تو کسی نبودم

نگاه تو کرد منو آدم

آه  ،  بهم بگو بازم بهم محل می ذاری یا که نه؟؟

این اربعین بازم منو حرم میاری یا که نه؟؟؟

تو موکبا منم آقا میام به کاری یا که نه؟؟؟

اینم بگم حرم بیام حرم نیام دوستت دارم

نداره فرق من هر کجا باشم بازم یه نوکرم

نمی شم از شما جدا قسم به جون مادرم

حسین آقام حسین آقام

 

من لی غیرک حسین

بیا ببین چقدر خرابم

اگر چه دیر اومدم اما

تو رو خدا نکن جوابم

من لی غیرک حسین

نداشتنت میده عذابم

اگر می خوای درست شم آقا

فقط یه شب بیا به خوابم

آه  ،  خدا رو شکر که مادرم به گریه داده عادتم

خدا رو شکر که مادرت همیشه کرده قسمتم

تموم سال شبای جمعه رو فقط تو روضه تم

اینم بگم تموم دلخوشی ما این هیئته

حسین من حالا که میگن اینجا زیر قبته

راستش آقا یه آرزو دارم اونم شهادته

حسین آقام حسین آقام







***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم







مطالب مشابه:

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی