چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۳۲ ق.ظ

مهدی اکبری - می بارم از عشق تو جانا

متن شور سینه زنی مهدی اکبری محرم 97 امام حسین (ع)

شور مناجاتی امام حسین (ع) + متن

شب 27 صفر 97

هیئت علمدار مشهد الرضا

مهدی اکبری

می بارم از عشق تو جانا




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:




میبارم از عشق تو جانا دلدارم هستی تو ای یارا

عمریه هستم سینه زنت نجوای شبهامی تو آقا

ای رویای شیرین من ای رفیق دیرین من

ای دین من آیین من

دل و دین و دنیامی حسین تو ارباب و آقامی حسین

صل الله علی الباکین علی الحسین


جونم شد وقف عزای تو داراییم آقا برای تو

سر میدم برای دیدنت میمیرم تو کربلای تو

ای آغاز و پایان من ای عزت و ایمان من

ای پیدا و پنهان من

تو امروز و فردامی حسین تو ارباب و آقامی حسین

صل الله علی الباکین علی الحسین


پیچیده بوی سیب حرم تا محشر همینه باورم

یا حبیب لا حبیب له من سنه آقا جان نوکرم

ای صاحب عنوان من ای خورشید تابان من

ای آرامش جان من

منم قطره دریامی حسین تو ارباب و آقامی حسین


صل الله علی الباکین علی الحسین






***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم







مطالب مشابه:


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی