يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۳ ق.ظ

امیر کرمانشاهی - با چشمای خیسم نامه می نویسم + متن

متن شور سینه زنی امیر کرمانشاهی محرم 98 امام حسین (ع)

شور مناجاتی امام حسین (ع) و کربلا

شب چهارم محرم 98

هیئت انصارالحجه مشهد

امیر کرمانشاهی

با چشمای خیسم نامه می نویسم


برای دریافت متن و فایل صوتی این شور زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید...

کربلا + شهادت نصیبتون


متن مداحی:

با چشمای خیسم نامه مینویسم

سلام عشقم سلام عمرم سلام محبوب من

رفیق قدیمیم دلم تنگ واست

یه کاری کن برای این دل آشوب من

سلامای بعد هر نمازم به کربلا عشقه

مرور روزایی که میگشتم تو موکبا عشقه

عشق منی تنها تو خوب حال من با تو

هر دفعه زمین خوردم هیچکی نبود الا تو



دم احتزارم که چشم انتظارم

بیا عشقم بیا عمرم بیا محبوب من

تا تنهام میزارن کمک کن نترسم

یه کم تربت بذار تو قبر من ای بی کفن

حساب کتابم سوال جوابم فقط حسین جانه

به قول آقا امام صادق قدیم الاحسانه

خوب جایی جوونیم رفت عشقمو نشون دادم

اسمی رو میارم تا فیض ببرن اجدادم

عشق من ابالفضله گفتم اینو هر جایی

گشتمو ندیدم من مثل تو تو آقایی


***********************

چنانچه در متن غلط املایی وجود داره در قمت نظرات ثبت کنید...


هزینه دانلود این فایل:

سه صلوات + وعجل فرجهم (هدیه به شهدای مدافع حرم)


نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی