سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۷ ق.ظ

حاج محمود کریمی - یاذالکرم منو ببر تا به حرم + متن

متن شور سینه زنی حاج محمود کریمی اربعین امام حسین (ع)

شور دلنشین و مناجاتی امام حسین(ع)

شب اربعین 98

هیئت رایه العباس تهران

حاج محمود کریمی

یاذالکرم منو ببر تا به حرم


متن و صوت این شور دلنشین رو در ادامه مطلب ببینید ...

کربلا + شهادت نصیبتون

متن مداحی:


من بی تو دلگیرم / از زندگی سیرم

دور از تو ای مولا، میمیرم...

دستم بگیر آقا / از عالَم بالا

عالی جناب ای شاه، یا مولا...

 

یا ذَالکَرَم، من و ببر

تا به حرم، من و ببر

تا کربلا، یا کربلا یا کربلا

یا کربلا یا کربلا

حسین...

 

حسین وای...

 

 

من با تو آبادم / غم رفته از یادم

از بند این عالَم، آزادم

سلطان دل هایی / ای شور شیدایی

تاج سر مایی، آقایی

 

من زنده ام، برای تو

من زنده ام، با این نوا

من زنده ام، با کربلا

یا کریلا یا کریلا

حسین...

 

 

درد و دوایی تو / مشکل گشایی تو

آرامش جان، مایی تو

مونده ازم باقی / این حال مُشتاقی

ممنونم از لطفت / ای ساقی

 

لبیک یا، شیرین لَقا

لبیک یا، روحُ البَقا

لبیک یا، خون خدا

یا کربلا، یا کربلا

حسین...

 

 

بِسمِ الله ای شیرین لَقا

بِسمِ الله ای شَمسُ الضُحیٰ        

بِسمِ الله ای عِینُ الیَقین...


*******************

چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع دهید ...


هزینه دانلود مداحی :

سه صلوات + و عجل فرجهم (نذر شهدای دفاع مقدس)


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی