دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۳۷ ب.ظ

محمود کریمی - خدا مرگم بده چه لبهای پر از خونی

متن زمینه سینه زنی حاج محمود کریمی محرم 98 حضرت رقیه

زمینه روضه ای حضرت رقیه (س)

شب سوم محرم 98

هیئت رایه العباس تهران

محمود کریمی

خدا مرگم بده چه لبهای پر از خونی


 

متن و سبک این زمینه روضه ای زیبا رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون




متن مداحی:


خدا مرگم بده چه لب های پر از خونی
خدا مرگم بده چه موهای پریشونی

خدا مرگم بده چه اوضاعی چه مهمونی
نه فرشی و نه چراغونی و نه سر دارم و نه سامونی

به ما سر زدی سر زده اومدی
کو بدنت مگه پر زده اومدی
بابا نگو که کجا بودی

بابا همه جا با ما بودی

بابا زیر دست و پا بودی

بابا بابا بابا


خدا صبرت بده شده ناموست آواره

خدا صبرت بده دخترت بین بازاره

خدا صبرت بده به غارت رفته گوشواره

نمونده گوشی و گوشواره بگو با عمو شبم تاره

سر تو خاکیه خاکیه معجرا
منو زدن مثل تک تک دخترا

بابا تو موج بلا بودم

بابا با نامحرما بودم

بابا من انگشت نما بودم


به ما سر زدی سر زده اومدی
کو بدنت مگه پر زده اومدی
بابا نگو که کجا بودی

بابا همه جا با ما بودی

بابا زیر دست و پا بودی


بابا بابا بابا


خدا خیرش بده  ؛ سر من عمه آزرده

خدا خیرش بده به جای من کتک خورده

خدا خیرش بده روزی صد مرتبه مرده
علم به دوش حرم بوده و تو هر کوچه سپرم بوده

حالا مراقب زخمای تازمه

بیا که لحظه ی تشییع جنازمه

بابا چشمم خوب نمی بینه

بابا سیلی خوردم از کینه

بابا گوشم خیلی سنگینه



تار می بینم ، سرم سنگینه 

عجب دستی داشت ، خیر نبینه


با پای پر ورمم ، دردسر حرمم

عمه میگه خیلی شبیه مادرمم


***************

فایل مداحی :


هزینه دانلود:

سه صلوات + و عجل فرجهم (هدیه به شهدای مدافع حرم)


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی