سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵ ق.ظ

مهدی اکبری - به من امیدی نیست کمکم کن از بهشت رونده نشم

متن شور سینه زنی مهدی اکبری محرم 98 امام حسین (ع)

شور ناب امام حسینی

ظهر تاسوعا 98

هیئت علمدار مشهدالرضا

مهدی اکبری

به من امیدی نیست کمکم کن از بهشت رونده نشم



متن و سبک این شور مناجاتی زیبا رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون




متن مداحی:


به من امیدی نیست

کمکم کن از بهشت رونده نشم

به من امیدی نیست

تو دعا کن آقا در مونده نشم

به من امیدی نیست

اونی که قلب تو سوزونده نشم

به من امیدی نیست

نزار پیش زهرا شرمنده نشم

به من امیدی نیست

ته بازی نزار بازنده بشم

به من امیدی نیست

تا تو شاهی من می خوام بنده بشم

آخرش آقا منو میکشی تو از غمت

جون میدم یه روز تو روضه ها زیر پرچمت

حسین حسین حسین حسین


به من امیدی نیست

گوشه ی نگاهتو ازم نگیر

به من امیدی نیست

گرمی پناهتو ازم نگیر

به من امیدی نیست

نوکری تو راهتو ازم نگیر

به من امیدی نیست

ولی من هنوز به دردت میخورم

به من امیدی نیست

یه جایی یه روز به دردت می خورم

به من امیدی نیست

پای من بسوز به دردت میخورم

جز هوای تو هیچ کجا نفس نمیکشم

من بمیرمم از علمت دست نمی کشم

حسین حسین حسین حسین

 

***************

 

 

فایل مداحی:

 

هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی