سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۴۱ ق.ظ

نریمان پناهی - مرحم واسه چشم ترم می خوام

متن مناجات و شعر روضه نریمان پناهی اربعین محرم 98

زمزمه دلنشین ویژه جاماندگان اربعین

نریمان پناهی

مرحم واسه چشم ترم می خوام


 

متن و سبک این شور زیبا رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون

 

متن مداحی:


مرحم واسه چشم ترم می خوام

حال دلم بده حرم می خوام

حال دلم خیلی بده جاموندم از قافله بازم

کرببلای تو شده تو این روزا همه نیازم

چاره ندارم می دونم باید بسوزم و بسازم

جانم حسین


رحمی بکن به چشمای زارم

خیلی بدم اما دوستت دارم

تاکی تحمل بکنم تلخی و درد روزگار رو

بهم بگو که تا به کی باید نبینم کربلا رو

آخر می میرم از غمت کی می شه دعوت کنی ما رو

جانم حسین


معلومه کاری نداری با من

وقتی همه اومدن الا من

همه شدن زائر تو به غیر من که روسیاهم

از دوری حرم بببین لبریز اشک و سوز و آهم

جان رقیه بطلب عمریه آقا چشم به راهم

جانم حسین



***************

 

 

فایل مداحی:

 

هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی