چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۴۵ ق.ظ

حسین طاهری - سلام آقا من از خدا فقط تو رو می خوام آقا

متن شور سینه زنی حسین طاهری محرم 98 امام حسین (ع)

شور مناجاتی و دلنشین

شب 25 محرم 98

هیئت مکتب الزهرا (س)

حسین طاهری

سلام آقا من از خدا فقط تو رو می خوام آقا

 

 

(متن و سبک این شور زیبا رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)

 
متن مداحی:

 

سلام آقا
من از خدا فقط تو رو میخوام آقا
همه میرن تو میمونی برام آقا
سلام آقا

برای من
دعایی کن، نمیگیره دعای من
بذار بپیچه تو حرم صدای من
صدای من

حسین جانم، حسین حسین حسین حسین، حسین جانم

صدای تو
کبوتری شدم توی هوای تو
تموم زندگیمه کربلای تو
فدای تو

ببین آقا
داره میاد دوباره اربعین آقا
تو رو خدا نزن رومو زمین آقا
همین آقا

همه میرن
یه عده میمونن تو روضه میمیرن
همش سراغ کربلاتو میگیرن
همه میرن

حسین جانم، حسین حسین حسین حسین، حسین جانم

 

بزن بارون

منو ببر جلو ضریح دم ایوون

میخوام سلام بدم با چشمای گریون

بزن بارون

 

سلام آقا

من از خدا فقط تو رو می خوام آقا

همه میرن تو می مونی برام آقا

سلام آقا

 

برای من

دعایی کن نمی گیره دعای من

بذار بپیچه تو حرم صدای من

صدای من

 

صفا داره

حرم شبیه من چقدر گدا داره

چقدر هوای مشهد الرضا داره

صفا داره

 

گرفتارم

امام رضا، امام حسین رو دوست دارم

بهشت من حسینه ، من چی کم دارم

دوسش دارم

حسین جانم، حسین حسین حسین حسین، حسین جانم

 

 

 

 

***************

 

 

فایل مداحی:

 

هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم

 

 
 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی