سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۲۷ ق.ظ

حسین سیب سرخی - به نام کریم اهل‌بیت ، به نام حسن

متن زمینه سینه زنی حسین سیب سرخی محرم 98 امام حسین (ع)

زمینه حضرت عبدالله ابن حسن (ع)

شب پنجم محرم 98

هیئت روضه العباس تهران

حسین سیب سرخی

به نام کریم اهل‌بیت ، به نام حسن

 

 

(متن و سبک این زمینه زیبا رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)

 
مداحی:

 

به نام کریم اهل‌بیت ، به نام حسن

به خاتم کربلا منم عقیق یمن

فدایی فرزند حیدر

شجاعتم مانند حیدر

که من نسب ، از شیر جمل دارم

برای عشق هستَم را دادم

به پای عشق دستم را دادم

غیورم و شاگرد علمدارم

مـنـم عبدالله ، هـنـوز یاری هست

علم افتاده ، علمداری هست

 

حـسـن ای جانم حـسـن ای جانم

 

 

عمو سَرِتو بزار یکم رو سینهٔ من

میبینی که کربلا شده مدینهٔ من

عمو زدن دستامو آخر

درست مثه دستای مادر

نشد علمداری کنه عبدالله

عمو توهم از پا افتادی

تو قتلگاه تنها افتادی

نشد برات کاری کنه عبدالله

ببین دستامو

به مویی بنده

تو اشک میریزی سنان میخنده

 

 

دوباره به داد قلب من رسیده حسین

برای دلای ناامید امیده حسین

 

یه ساله که چشمام بارونه

یه ساله که اشکام پنهونه

یه ساله من با فاصله همدردم

یه ساله که روزام تاریکه

دلم خوشه بازم وقتیکه

خود حسین راهم داده برگردم

 

سلام خورشیدم

سلام مهتابم

سلام امیدم

سلام اربابم

 

حسین جان آقا حسین جان آقا

 

 

 

 

 

***************

 

 

فایل مداحی:

 

هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم

 

 
 


 

نظرات (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی