جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱ ق.ظ

سید مجید بنی فاطمه - تو عشق آتشین و دل من عاشق ترین

متن زمینه سینه زنی سید مجید بنی فاطمه محرم 98

پیش زمینه حماسی و احساسی

شب اول محرم 98

هیئت ریحانه الحسین تهران

سید مجید بنی فاطمه

تو عشق آتشین و دل من عاشق ترین

 

(متن و سبک این زمینه زیبا رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)

 
 


متن مداحی:

 

 

 

تو عشق آتشین و دل من عاشق ترین

 اسمت رو تا میارم ضربان دلمو  ببین

نفسم به خود تو قسم 

هوسم اینه از قفسم

با نگات به حرم برسم

بی تو بی پناه و بی کسم

ممنون ای عشق که بی قرارم

من اشوبی جز تو ندارم

غرق تو شد روزگارم 

یا ثارالله الحمدلله

 

دلتنگی هام به جز تو به کسی وابسته نیست

من میدونم که هرگز در خونه ی تو بسته نیست

بخدا بخدا بخدا چه شبا توی سینه زنا

به هوات من بی سرو پا از نجف میرم به کربلا 

آغوش تو همیشه بازه 

ذکرت واسم رازو نیازه 

 راه این عشق طول و درازه 

یا ثارالله الحمدلله

 

عطرشبهای هیئت مثل عطر تربته 

با تو قولو قرارم تو سینه زنیه هیئت 

با منی تویه جانو تنی 

توی اشک توی سینه زنی

غرق عطرو نورو روشنی 

عالم مسته از بوی تربت 

روی اسمت دلدار غیرت 

حالم خوبه شبهای هیئت 

یا ثارالله الحمدلله

 

 

 

 

 

***************

 

 

فایل مداحی:

 

هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم

 

 
 


 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی