يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۵۱ ب.ظ

حسین طاهری - آقای من دین و دنیای من

متن شور سینه زنی حسین طاهری رمضان و امیرالمومنین (ع)

شور مناجاتی امام حسین (ع)

شب اول رمضان 98

هیئت مکتب الزهرا (س) تهران

حسین طاهری

آقای من دین و دنیای من



(متن و سبک این شور زیبا رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



آقای من دین و دنیای من

دنیای من خواب و رویای من

رویای من تویی آقای من

آقای من

سر شده با تو همه روزامون

حرم تو رویای شبهامون

خالیه باز تو حرمت جامون

آقای من

تشنه لب ای برادر زینب

خاک غم تو بر سر زینب

بی تو غارت شد معجر زینب

آقای من







***************



فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم







مطالب مشابه:

مهدی رسولی - بنده ی نفسم شدم سوز و نوایم رفت رفت

حاج محمود کریمی - عبد گنهکارت دلش بیقراره

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی