يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ

سید رضا نریمانی - وقتی که همه رفیقام منو تنها میذارن

متن زمینه سینه زنی سید رضا نریمانی و میثم مطیعی

زمینه سینه زنی مرگ نوکر امام حسین (ع)

شب هشتم رمضان 97

هیئت فدائیان حسین (ع) اصفهان

سید رضا نریمانی

وقتی که همه رفیقام منو تنها میذارن



(متن و سبک این زمینه زیبا رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:


وقتی که همه رفیقام منو تنها میذارن

وقتی که جنازه‌ی منو رو شونه میارن

وقتی  آدمایی که واسه‌م تو دنیا عزیزن

با چشای بارونی روی تنم خاک میریزن

وقتی که دارن تو قبرم شونه‌مو تکون میدن

لحظه‌های رفته‌ی منو بهم نشون میدن

منم و تاریکی قبرم و یه عمرِ تباه

منم و روزای حسرت‌زده و پر اشتباه

با دلی که ناامید از تموم آدماس

همه‌ی امید من به وعده‌های یه آقاس

یه آقائی که همیشه من به پابوسش میرم

همیشه تو حرمش یه گوشه آروم میگیرم

وای اگه امام رضا اونجا به دادم نرسه

جای اون همه زیارتا به دادم نرسه

خود آقا گفته که سه جا کنار من میاد

مث مرد سلمونی سر قرار من میاد

خدا توی دنیایی که همه چیش رو به فناس

روی اون که میتونم حساب کنم امام رضاس

شنیدم سَجِیَّتُکُمُ الْکَرَم امام رضا

شما رو رها کنم کجا برم امام رضا

آقام آقام ای آقام..






***************



فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم







مطالب مشابه:

مهدی رسولی - بنده ی نفسم شدم سوز و نوایم رفت رفت

حاج محمود کریمی - عبد گنهکارت دلش بیقراره

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی