سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷ ب.ظ

سید مجید بنی فاطمه - فاطمیه ها به من نگید روضه بخون سخته

متن زمینه سینه زنی سید مجید بنی فاطمه فاطمیه و حضرت زهرا (س)


زمینه روضه ای و مناجاتی حضرت زهرا (س)

شب دوم فاطمیه اول 97

مسجد حضرت امیر (ع) تهران

سید مجید بنی فاطمه

فاطمیه ها به من نگید روضه بخون سخته





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:


فاطمیه ها به من نگید روضه بخون سخته

خصوصا این شبا به من نگید روضه بخون سخته

تورو امام رضا به من نگید روضه بخون سخته

برای بچه سید سخته بگه مادرم زمین افتاد

بگه یه جوری زد اون نامرد که مادرم تو کوچه جون داد

ای داد ای داد ای داد دنیا عجب نامرده

قبر پنهون تو سادات اذیت کرده


فاطمیه ها دل تموم آسمون خونه

شبا تو روضه ها تموم حرف روضه خون خونه

بمیرم ای خدا رو پیرهن مادرمون خونه

دل صاحب الزمان خونه مثل خون روی اون دیوار

چی سر تو آورده تو آتیش چی سر تو آورده مسمار

جای ضربه سیلی ساداتو اذیت کرده

داغ روی نیلی سادتو اذیت کرده

ای داد ای داد ای داد دنیا عجب نامرده

قبر پنهون تو سادات اذیت کرده


دیگه ازم نخواه چیزی بگم که خواهرم سخته

میون کوچه ها بگم چی اومده سرم سخته

آخه چجور بگم کبوده چشم مادرم سخته

بذار بگم نبودی زینب شده بودم عصای مادر

وسط کوچه ها فهمیدم نمیبینه چشای مادر

ای وای روی خاک کوچه نشسته مادر

ای داد ای داد ای داد میلرزه دست مادر

ای داد ای داد ای داد دنیا عجب نامرده

قبر پنهون تو سادات اذیت کرده





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم







مطالب مشابه:

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی