سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۲۸ ب.ظ

حاج محمود کریمی - باز دوباره چشماتو واکن عزیزم

متن زمینه سینه زنی حاج محمود کریمی فاطمیه و حضرت زهرا (س)

یک کلیپ فوق العاده احساسی و دلنشین

ضبط استودیویی

حاج محمود کریمی

باز دوباره چشماتو واکن عزیزم




(متن و سبک این مداحی رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



باز دوباره چشاتو باز کن عزیزم منو نگاه کن که دارم رو لحدت خاک میریزم

دردهای من بی درمونه حیدر امشب سرگردونه
چرابه من نگفته بودی که پیکرت مث خزونه
روی این کفن گل های زخمت زده جونه
باز دوباره چشاتو باز کن عزیزم منو نگاه کن که دارم رو لحدت خاک میریزم
یازهرا یازهرا یازهرا
چشم ها سرخه دل ها مضطر با نجوای مادرمادر
ببین دارن اتیش میگیرن ببین گل ها دارن میمیرن
تو این سکوت حتی نمیشه زبون بگیرم
کاشکی میشد پیش مزارت بمونم علی رو هم خاک بکنم تا که کنارت بمونم
باز دوباره چشاتو باز کن عزیزم منو نگاه کن که دارم رو لحدت خاک میریزم
یازهرا یازهرا یازهرا
سیل خونه اشک های من ازدستم رفت دنیای من
به کی بگم چه حالی دارم با بغضی که توی گلومه تورفتی ومنم مث تو کارم تمومه
قاتل من اتیش این صبر منه دیگه ازامشب خونمون بدون تو قبر منه
باز دوباره چشاتو باز کن عزیزم منو نگاه کن که دارم رو لحدت خاک میریزم




منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)





فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






برچسب ها فاطمیه97

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی