سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۷ ب.ظ

محمود کریمی - تبر همه شاخه و برگت و چیده

متن زمینه سینه زنی حاج محمود کریمی محرم 97

زمینه حضرت ابوالفضل (ع)

شب عاشورا 97

هیئت رایه العباس تهران

حاج محمود کریمی

تبر همه شاخه و برگت و چیده





 

(متن و سبک این مداحی رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



تبر همه شاخه و برگت و چیده 

قدِ من و خواهر و خیمه خمیده 

به شیون زینب و ضجه ی زهرا

من آمدم در پیِ دست بریده 

برادرم کجایی امان از این جدایی

دله من مثلِ تن تو شده خون با رفتن تو

دلم به این خوش بود که تورا دارم 

مخدراتم را به که بسپارم 

برادرم کجایی امان از این جدایی


تنِ پریشان روی دامن صحرا

سرِ شکسته روی دامن زهرا 

دوان داون آمدم از پی ات ای ماه

ببین چه آواره شدم منِ تنها 

برادرم کجایی امان از این جدایی

ای امیر لشکرِ من ای امید آخر من

در این شب یلدا قمرم بودی 

در این گرفتاری سپرم بودی 

برادم کجایی  امام از این جدایی

 

در آتش خشکی و بغض گلویم

حرارت داغِ تو را به که گویم؟؟

تو رفتی و در دل خیمه کسی نیست

دمی که قاتل زده پنجه به مویم 

برادرم کجایی  امان از این جدایی

ز فرقِ تو بخدا که در این گرداب بلا

سرم جدا گردد بدنم عریان 

شوند همه غارت حرم و طفلان 

برادرم کجایی  امان از این جدایی




منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی