سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۲۰ ب.ظ

حاج حسین سیب سرخی - من یه سال دلواپس محرمتم

متن شور سینه زنی متن زمینه سینه زنی حسین سیب سرخی محرم 97

پیش زمینه
هیئت ر وضه العباس تهران
شب اول محرم 97
حاج حسین سیب سرخی

من یه سال دلواپس محرمتم







 

(متن و سبک این مداحی رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:




من یه سال دلواپس محرمتم

من یه عمر گریون روضه ی غمتم

مدیونم به تو از گذشته تا همیشه

من حسین حسین نگم شبم صبح نمیشه

دنیا منهای تو یعنی جهنم

دنیا بهشتم شده با این محرم 

بیرق علم عشق شور محرم عشق

کتیبت پر از نور شعر محتشم عشق

حسین جانم

من یه سال دلواپس محرمتم

من یه عمر گریون روضه ی غمتم

مدیونم به تو از گذشته تا همیشه

من حسین حسین نگم شبم صبح نمیشه

دنیا منهای تو یعنی جهنم

دنیا بهشتم شده با این محرم 

بیرق علم عشق شور محرم عشق

کتیبت پر از نور شعر محتشم عشق

حسین جانم






منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی