يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۰۵ ق.ظ

سید رضا نریمانی - کیه دلبر عالم بالا بالا

متن سرود مولودی سید رضا نریمانی و میثم مطیعی رمضان و امیرالمومنین (ع)

سرود ناب و دلنشین عید غدیر خم

عید غدیر 96

هیئت فدائیان حسین اصفهان

سید رضا نریمانی

کیه دلبر عالم بالا بالا




 

(متن و سبک این مداحی رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:


کیه دلبر عالم بالا بالا

که غوغا به‌پا می‌کنه عقبا عقبا

کیه اون که دل برده از زهرا زهرا

فقط یک کلام حضرت مولا مولا

 

مولا مولا

برای نوکری شما می‌خوام عمر طویل‌و

مولا مولا

شنیدم شما براش گذاشتی اسم جبرئیل‌و

مولا مولا

دستی که گدا نشه درِ خونه‌ت عمری علیل شد

مولا مولا

نورتون میون نار اومد و ناجی خلیل شد

 

رعیت بی دست و پا من ، امیر با محبت تو

رو سیاه و بی نوا من ، قسیم نار و جنت تو

 

"مولا مولا مولا حیدر"

 

خدا کار عشقم نمونه نافرجام

آقامو ببینم نمیمیرم ناکام

از اینجا به هفت آسمون کردم اعلام

فقط حضرت حیدره آقام آقام

 

آقام آقام 

می‌دونم تو محضر شما که من جایی ندارم

آقام آقام 

تو خودت خوب می‌دونی غیر تو مولایی ندارم

آقام آقام 

تو بگو چی‌کار کنم که این دلم بهونه‌گیره

آقام آقام 

یه نجف بده بذار که نوکرت آروم بگیره

 

اصلا عشقِ بی‌تو پوچه ، عاشقی بی‌تو تاریکه

چه خوب شد حرمت آقا ، به کرببلا نزدیکه

 

"مولا مولا مولا حیدر"




منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی