سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۰۴ ب.ظ

حسین طاهری - سینه زنت توی دنیا حیرون نمیشه یا حسن

متن شور سینه زنی پادکست صوتی حسین طاهری امام حسن (ع) فاطمیه و حضرت زهرا (س)

شور ناب و مناجاتی امام حسن (ع)

حسین طاهری

سینه زنت توی دنیا حیرون نمیشه یا حسن





 

(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:




سینه زنت توی دنیا حیروون نمیشه یا حسن

گریه کنت تو قیامت گریون نمیشه یا حسن

سینه زدن و دوست دارم

یا فاطمه تو شاهد باش من امام حسن و دوست دارم

یاد عزیز فاطمه می کنم

زیر لبم من زمزمه می کنم

کریم کاری به جز جود و کرم نداره

آقام تو مدینه س ولی حرم نداره

یا حسن یا حسن کریم اهل بیت یا حسن


روی سرم سایه داره دست کرمت یا حسن

روزی میشه مثل مشهد طرح حرمت یا حسن

من نوکر و تو اربابی

قبرت نباش کاش دست آل سعود و وهابی

سینه زدن و دوست دارم

یا فاطمه تو شاهد باش من امام حسن و دوست دارم

یاد عزیز فاطمه می کنم

زیر لبم من زمزمه می کنم

آخر یه روز شیعه برات حرم می سازه

حرم برای تو شه کرم می سازه

آخر برات یه گنبد طلا می سازیم

شبیه گنبد امام رضا می سازیم

یا حسن یا حسن کریم اهل بیت یا حسن


مثل علی چه غریبی وای از دل تو یا حسن

خاطره در و دیوار شد قاتل تو یا حسن

از کوچه دل تو خونه 

سیلی و چادر خاکی

یادت همیشه میمونه

یاد عزیز فاطمه می کنم

زیر لبم من زمزمه می کنم

یکی بیاد تو کوچه ها به مادرم کمک کنه

اشک حسین و پاک کنه به خواهرم کمک کنه

در وسط کوچه تو را می زدند واویلا




منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی