سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۰۱ ب.ظ

رضا شیخی - دارم از غم می سوزم دارم از غم می بارم

متن شور سینه زنی محرم 96 مداحان جوان مشهدی

شور روضه ای حضرت ابوالفضل (ع)

شب تاسوعا 96

هیئت دیوانگان ابوالفضل (ع) مشهد

رضا شیخی

دارم از غم می سوزم دارم از غم می بارم






 

(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



دارم از غم می سوزم دارم از غم می بارم
با چه حالی برگردم به حرم ای دلدارم؟
نرو ای کس و کارم
من فقط تو رو دارم
پاشو دار و ندارم
پاشو دار و ندارم
صدای العطش بچه ها داره میاد عباس
زینب دلخون از بین خیمه ها داره میاد عباس
آه آه آه تو آخرین امیدم از دهری
پاشو ببین انکسر ظهری


علمت وقتی افتاد سپاهم از هم پاشید
به غرور تو برخورد میشه از چشمات فهمید
تو نباشی کنارم عباس
تمومه دیگه کارم عباس
پاشو دار و ندارم عباس
پاشو دار و ندارم عباس
صدات پیچید وقتی تو علقمه خوردی زمین داداش
شکسته شد تو مدینه دل ام البنین داداش
آه آه آه تو رفتی و تو خیمه ها غوغاست
پاشو ببین خواهرمون تنهاست

همه بیرون از خیمه دویدن تا برگردم
تو بگو که من پیشت بمونم یا برگردم؟
به غمت دچارم عباس
منو تنها نذارم عباس
پاشو دار و ندارم عباس
پاشو دار و ندارم عباس
پاشو ببین پیچیده تو حرم خبرمون داداش
پاشو ببین نگرانت شده خواهرامون داداش
آه آه آه بلند شو ای کوه امید من
نفس بکش سرو رشید من

منم از پا افتادم تو که از پا افتادی
نفسم بند اومد تا دیدم اینجا افتادی
مثه ابر بهارم عباس
از غم تو می بارم عباس
پاشو دار و ندارم عباس
پاشو دار و ندارم عباس
ببین حالا قد برادرت خمیده شد داداش
صدای گریه ی اهل حرم شنیده شد داداش
آه آه آه برادرم وقتی زمین خوردی
مدینه رو به یادم آوردی






منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی