سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۳۹ ق.ظ

محمدرضا بذری - بازم آلوده تر از هفته های پیش اومدم

متن شور سینه زنی محمد رضا بذری امام حسین (ع)

شور مناجاتی و فوق العاده زیبای امام حسین (ع)

19 رمضان 97

هیئت یا فاطمه الزهرا (س) بابل

محمدرضا بذری

بازم آلوده تر از هفته های پیش اومدم





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



بازم آلوده تر از هفته های پیش اومدم

برای امون گرفتن از آتیش اومدم

مگه میشه تو نخوای بنده ای بخشیده بشه

می بینی که واسه ی فرار از خویش اومدم

به تو پناه آوردم پناه دستای یخ زده ام باش

به تو پناه آوردم بیا پناه آدم بده هم باش

به تو پناه آوردم امید ناامید اومده هم باش

ای خدای رحمان بحق الحسین

یا قدیم الاحسان بحق الحسین

 

همه دنیامو بگیر اشکای چشمامو نگیر

همه هستیمو بگیر روضه ی آقامو نگیر

همه اعمال من این گریه و این سینه زنیست

تو رو جون مادرت سینه زدن هامو نگیر

به تو پناه آوردم پناه بی کسی های منم باش

به تو پناه آوردم بیا پناه این سینه زنم باش

به تو پناه آوردم کنار من دم جون دادنم باش

آمدم پشیمان بحق الحسین

یا قدیم الاحسان بحق الحسین

 

تو از اون بچگی هام محرم دردای منی

تو رو دوستت دارمت آخه تو آقای منی

من از این روضه محاله نفسی دست بکشم

می دونم که تو آقا ضامن فردای منی

به تو پناه آوردم نفس اول و آخر من باش

به تو پناه آوردم همیشه سایه ی رو سر من باش

به تو پناه آوردم دوای دردای مادر من باش

می گم از دل و جان بحق الحسین

یا قدیم الاحسان بحق الحسین







منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی