سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۲۷ ب.ظ

رضا شیخی - هوامو داری طوری که آقا آب تو دلم تکون نمی خوره

متن زمینه سینه زنی امام حسین (ع) مداحان جوان مشهدی

زمینه فوق العاده احساسی و مناجاتی امام حسین (ع)

رضا شیخی

هوامو داری طوری که آقا آب تو دلم تکون نمی خوره





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:


هوامو داری طوری که آقا  آب تو دلم تکون نمی خوره

نمیشناسم کسی رو که بگه   پا سفره ی تو نون نمی خوره

یا رحمه الله الواسعه     باب نجات الامه حسین

ایشالا که باشه رو سرم   همیشه آقا سایت حسین

همیشه لطفت بیش از حده   اگه شدم بد عادت حسین

برا گداهایی مثل من   همیشه پهنه سفره ت حسین

ارباب ارباب ارباب سیدالشهدا

 

تو شهر اگه یه روزی پرچمه  بی آبروییمو علم کنن

ممکنه حتی برسه یه روز  همین رفیقامم ولم کنن

ولی تو که می شناسی منو  خبر داری از کارای من

وقتی همه ول کردن منو  تو بودی که موندی پای من

اگه که قطره اشکم چکید  رو نامه ی اعمالم حسین

ولی نذاشتی رسوا بشه   نوکر تو ، تو عالم حسین

ارباب ارباب ارباب سیدالشهدا

 

نذاشتی تنهائی رو حس کنم   وقتی کسی دور و برم نبود

زمین می خوردم توی سختی ها  سایه ت اگر روی سرم نبود

وقتی می مونم بی سر پناه   روضه ی تو مثل خونمه

هر جا که حس کردم بی کسم   دست تو دیدم رو شونمه

آخر و بن بست زندگی    روزنه ی امیدم تویی

بدتر از هر کس دیدی منم  بهتر از هر کس دیدم تویی

ارباب ارباب ارباب سیدالشهدا




***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی