سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۱۰ ب.ظ

میثم مطیعی - نمیتونم، از تو و حرم تو نخونم

متن شور سینه زنی سید رضا نریمانی و میثم مطیعی امام حسین (ع)

شور فوق العاده امام حسین (ع)

شهادت امام موسی کاظم (ع) 97

هیئت میثاق با شهدا

میثم مطیعی

نمیتونم، از تو و حرم تو نخونم





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



نمیتونم، از تو و حرم تو نخونم
مث عابس تو میزنم داد آخه مجنونم
روزا تو حرم کربلاتم
شبا گنبدتون جلو چشمام
لحظه‌ی جون دادن کنارم باش
بی تو حرومه همه آرزوهام
ای بی کفن حسین جان
ارباب من حسین جان

مجنونم، به تو و روضه هات مدیونم
به تو و غم تو وابسته¬اس دل پرخونم
غم تو شده آب و گل من
علمت سرپناه دل من
یه نگاه به من از کرمت کن
عشق توئه همه‌ی حاصل من
دور از وطن حسین جان
ارباب من حسین جان

شب و روزم، شده اینکه برا تو بسوزم
چشامو به ضریح قشنگت آقا می‌دوزم
منم اون که می‌میره رو دستات
تو که آقای عشقی و احساس
دوس دارم که بشم زائر تو
دل منو ببری صحن عباس
دریا تویی اباالفضل
سقّا تویی اباالفضل

شب جمعه، مادری تو حرم گریونه
با قد خم و پهلوی زخمی داره می‌خونه
پسرم فدای لب تشنه‌ت
مادرت برای تو بمیره
لحظه‌ی دست و پا زدن تو
از پیش چشای زهرا نمیره
صدپاره تن حسین جان
ارباب من حسین جان

شاعر: اکبر شیخی




***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی