پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۲۳ ق.ظ

حسین سیب سرخی - ای جان جهان ، جهان من ارباب

متن شور سینه زنی حسین سیب سرخی امام حسین (ع)

شور حماسی امام حسین (ع)

هیئت روضه العباس تهران

فاطمیه 96

حسین سیب سرخی

ای جان جهان ، جهان من ارباب



(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:


ای جان جهان جهان من ارباب

 ای صاحب لطف بی کران ارباب

 دل بسته و دلداده و دلتنگتم

 تو تذکره ام را برسان ارباب

 ای فراتر از گمان من

 روضه های تو امان من

 من چه گویم از بزرگیت که قاصر است زبان من

 امیری ابا عبدالله

 

ای عشق خدا خدای عشق ارباب

 ای رونق ماجرای عشق ارباب

 مرغ دل من کشیده پر سوی آسمان کربلای عشق ارباب

 ای حیات من ممات من این جنون شده است سپاس من

 من که غرقه بلایمو تو کشتی نجات من

 امیری اباعبدالله

 

ای چاره ی  غم دوای درد ارباب

 ای دلبر منحصر به فرد ارباب

 جز نوکری تو که نمیخواهیم

 ماسینه زنان روضه گرد ارباب

 مهربانیت مدام حسین برتو میدهم سلام حسین 

 خوش به حال هرکه مثل من شد عاشق امام حسین

 امیری ابا عبدالله




***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی