سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۴۰ ب.ظ

سید مجید بنی فاطمه - آرزوی پر زدن با من پرم با تو

متن زمینه سینه زنی سید مجید بنی فاطمه امام حسین (ع)

پیش زمینه ناب و دلنشین امام حسین (ع)

وفات حضرت زینب (س) 97

هیئت ریحانه الحسین (ع) تهران

سید مجید بنی فاطمه

آرزوی پر زدن با من پرم با تو




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:




آرزوی پر زدن با من پرم با تو

گریه های نیمه شب با من حرم با تو

 

نفس با من هوا با تو ، دعا با من شفا با تو

نیاز کربلا با من ، برات کربلا با تو

 

ای کس و کارم ، به تو خیلی بدهکارم

دوست دارم دوست دارم آقا دوست دارم

 

بی پناه و بی کسم آقا پناهم باش

آخرین امید شب های سیاهم باش

 

من و گریه من و زاری ، من و شب های بیداری

فقط دلخوشم به اینم که هوای نوکرو داری

 

آه دم آخر برس بر داد این نوکر

 

 

ای کس و کارم ، به تو خیلی بدهکارم

دوست دارم دوست دارم آقا دوست دارم

 

توی روضه تر نشد چشمی که محرم نیست

روضه های هفتگی کم از محرم نیست

 

میخام که دلبرم باشی ، یه سایه رو سرم باشی

چی میشه که شب جمعه به یادم تو حرم باشی

 

آه چه محزونه یه مادر روضه میخونه

غریب من شهید من عزیز من حسین جانم





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی