چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۴۰ ب.ظ

حاج محمود کریمی - چقدر دلتنگم پر زخم بالم

متن زمینه سینه زنی حاج محمود کریمی

زمینه روضه ای حضرت زینب (س)

شب شهادت حضرت زینب (س) 97

هیئت رایه العباس تهران

حاج محمود کریمی

چقدر دلتنگم پر زخم بالم




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



 

چقدر دلتنگم، پُر زخم بالم

حالا نوبت توئه، بیای دنبالم 

 

جدا شدیم، برا تو گریه کردم

مثل نسیم، برا تو گریه کردم 

یه سال و نیم، برا تو گریه کردم

 

تو که رفتی ای یار، ای وای 

من و کشتن صد بار، ای وای

چی بگم از بازار، ای وای 

 

امون از این جدایی

حسین من کجایی؟

 

 

سرم پایین بود، سر تو دعوا بود

حرم تو بین، یهودی ها بود

 

خدا برا ، سر تو گریه می کرد

رو نیزه ها، سر تو گریه می کرد

به حال ما، سر تو گریه می کرد

 

پا به پات سنگ خوردم، ای وای

پا به پات پَژمُردم، ای وای

برا زخمات مُردم، ای وای

 

هنوز خواب میبینم 

بالای نیزه هایی

حسین من کجایی؟

 

 

تموم شب هام، شام غریبونه

اما امون از اون، شب ویرونه

 

هنوز دلم، برا موهاش کبابه

اومد سرت، که دخترت بخوابه

کبوترت، جا مونده تو خرابه

 

گلت از پا افتاد، ای وای 

مثل زهرا جون داد، ای وای

می زدم من فریاد، ای وای

 

شدم مثله رقیه

آماده ی رهایی 

حسین من کجایی؟

 

 

شاه سلام علیک

آقا سلام علیک 

شهید سلام علیک 

آقا سلام علیک 

حسین سلام علیک

آقا سلام علیک 

غریب سلام علیک 

آقا سلام علیک





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی