سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۳۱ ق.ظ

محمود کریمی - شراره سینه ها از آه سرده

متن زمینه سینه زنی حاج محمود کریمی فاطمیه و حضرت زهرا (س)

زمینه ناب و روضه ای حضرت زهرا (س)

شب پنجم فاطمیه اول 96

هیئت رایه العباس تهران

حاج محمود کریمی

  شراره سینه ها از آه سرده 




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



  شراره سینه ها از آه سرده 

نفس تو سینه ام در گیر درده

خدا زیر بغل هامو گرفته 

ببین داغ تو با حیدر چه کرد 

حیدر حیرونه عالم گریونه

تنها شدم زهرا جونم قربونت 

بساط گریه هامون امشب جوره جوره 

از امشب خونه بی تو صوت وکوره 

خودت جای علی  پیش یتیما

چه جوری اینهمه خونو بشئوره

چشمام میسوزه دستام میلرزه  

پیش تو افتان و پاهام میلرزه

حیدر حیرونه عالم گریونه

تنها شدم زهرا جونم قربونت

  بباره بارون که بی زهرا ببارم 

عصام میشه از امشب ذوالفقارم 

برا مهره نماز زینبمون 

  یه مشت از خاک قبتو میارم  

چشمامون خونه روضه میخونه 

رو شونه سلمان بیام تا خونه 

حیدر حیرون عالم گریونه 

تنها شدم زهرا جونم قربونت 

حسینت چشم بی تاب آورده 

سر خاک تو سیلاب آورده 

به امیدی که پاشی آب بیاری 

یه ظرف خالیه آب اورده 

بدجوره بیحاله تا صب میناله 

خاک مزار تو یاکه گوداله

تو رفتی حال من خرابه 

خوشی بعد ازتو واسه من سرابه 

حسین دیگه به من..نداره

دلم واسه حسین تو کبابه

رفتی از پیشم دارم آب میشم

چادر نمازه تو زده آتیشم 

روزا گریون شبا غمگین بی قراره

ببین  زینب دیگه آروم نداره 

حسین آروم نمیشه بعد غسلت

نمیدونی چه حال وروزی داره

یک روز تو گودال وقتی رفت از حال

 جسمش رو میبینی داره میشه پاره





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی