سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶ ب.ظ

حسین طاهری - ای کربلای تو وطن و سرزمین من

متن شور سینه زنی حسین طاهری امام حسین (ع) فاطمیه و حضرت زهرا (س)

شور احساسی و مناجاتی امام حسین (ع)

شب چهارم فاطمیه اول 96

هیئت مکتب الزهرا (س)

حسین طاهری

ای کربلای تو وطن و سرزمین من





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:




ای کربلای تو وطن و سرزمین من

در دست توست تذکره اربعین من

ممنون لطف مادر این خانواده ایم

سرمایه محبت زهراست دین من

به تو عشقم بیشتر میشه هر دقیقه

خوب نوکری که با اربابش رفیقه

یا حبیب الباکین منم گریه کنت

یا عزیزالزهرا منم سینه زنت


ای پرچم تو سایه روی سرم حسین

به قول آذریا سنه نوکرم حسین

لطفی که کرده ای تو به من مادرم نکرد

ای مهربانتر از پدر و مادرم حسین

به خدا حس کردم اینو من به عینه

در اصلی جنت باب الحسینه

یااباعبدالله منم گریه کنت

سیدی ثارالله منم سینه زنت

یا حبیب الباکین منم گریه کنت

یا عزیزالزهرا منم سینه زنت



عالم ز نور حضرت زهرا منور است

او آیه آیه کوثر ساقی کوثر است

خونی که داد سرور آزادگان حسین

مرحون حسن تربیت و شیر مادر است

شب جمعه کربلا غرق اشک وآه

آخه زهرا مادرت بین قتله گاه

یا ذبیح العطشان منم گریه کنت

یا قتیل العریان منم سینه زنت






***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم







نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی