سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۰۰ ق.ظ

حمید علیمی - تو رو خدا نرو نرو ای مادرم

متن شور سینه زنی حمید علیمی فاطمیه و حضرت زهرا (س)


شور روضه ای حضرت زهرا (س)
شب اول فاطمیه اول 96
هیئت دیوانگان حسین کاشان
حمید علیمی
تو رو خدا نرو نرو ای مادرم







(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)

متن مداحی:




 تو رو خدا نرو نرو ای مادرم

نرو بمون امید من ای مادرم

نگاهی کن به خونه و چشم ترم

با رفتنت چه خاکی میشه بر سرم

وای مادرم

یه بغضی توی سینه داره دخترت

همسایه ها میگن میمیره مادرت

نگو رسید دیگه روزای آخرت

وای مادرم

ببین  دارم یه گوشه هق هق می کنم

مرور خاطرات سابق می کنم

اگه بری من با بابا دق می کنم

وای مادرم

ببوس تو رو خدا بازم روی منو

با دست خسته شونه کن موی منو

تورو خدا یه بار بباف موی منو

وای مادرم

هی روضه می خونی برام با شور و شین

میگی بیا پیشم بشین ای نور عین

کفن حواله می کنی واسه حسین

وای مادرم

هی گریه می کنی می گی از کربلا

می گی ز تشنگی توی خیمه ها

می گی سری می ره بروی نیزه ها

ای وای حسین

غریب کربلا حسین ای بی کفن






***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی