سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱ ب.ظ

سید مجید بنی فاطمه - توی آسمون چشمات مادر

متن زمینه سینه زنی سید مجید بنی فاطمه فاطمیه و حضرت زهرا (س)

زمینه فوق العاده احساسی و مناجاتی حضرت زهرا (س)

شب اول فاطمیه اول 96

مسجد حضرت امیر تهران

سید مجید بنی فاطمه

توی آسمون چشمات مادر



(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)

متن مداحی:




توی آسمون چشمات مادر

دل من میخواد کبوتر باشه

بهترین حس تو دنیا اینه

رو سرم سایه مادر باشه

تو قنونت های نمازات

اون نمازای نشسته

برا نوکرا دعا کن

با همون دست شکسته

میرسه روزی که روزگار با دردای دلم بسازه

میرسه روزی که پسرت بیاد برات حرم بسازه

نور دل طاها انسیه حورا فاطمه الزهراء



تو دلم حس عجیبی دارم

اگه بارون چشام میباره

آره اون چادری که خاکی شد

برا من عطر بهشت و داره

مثل بارون نگاهت واسه این دل کویری

میشه اشکامو ببینی میشه دستامو بگیری

به تو مدیونم من شور عشق و راز و رمز بندگیم رو

به تو مدیونم من ،همه لحظه لحظه های زندگیم رو

ذکر لب مولا زمزمه دریا فاطمه الزهراء



یادمه وقتی زمین افتادم

تو خودت یاد دلم افتادی

آره دنیاموعوض کردی تو

راه عشقو تو نشونم دادی

اگه دلداده ی عشقم

اگه نوکر حسینم

تا همیشه زیر دین

لطف مادر حسینم

به تو محتاجم من به دل شکسته ی منم نگاه کن

به تو محتاجم من شب جمعه کربلا برام دعا کن

جلوه ی اعطینا مادر عاشورا فاطمه الزهراء





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی