سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۱۲ ق.ظ

عباس طهماسب پور - شاهزاده کجا و خرابه

متن زمینه سینه زنی حسن عطائی و عباس طهماسب پور محرم 96 حضرت رقیه

زمینه فوق العاده دلنشین و روضه ای حضرت رقیه (س)

شب سوم محرم 96

عباس طهماسب پور

شاهزاده کجا و خرابه



(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)



متن مداحی:


شاهزاده کجا و خرابه

اینجور زنده بودن عذابه

بهتر نیست که من هم بمیرم

شاید عمه راحت بخوابه

موهامو ببین نذار دیر بشه

سه ساله مگه میشه پیر بشه؟

بیا که نازمو بخری

بیا جنازمو ببری

 

تو نیستی دلم تنگه بابا

آب و نون من سنگه بابا

تو بازار سر چادر من

بین شامیا جنگه بابا

چی بگم بهت که چقدر زدن

مثه مادرت با لگد زدن

نپرس چی شده دندون من

نپرس چی میخوان از جون من

بیا که نازمو بخری

بیا جنازمو ببری

 

مهمونی با تحقیر نمیشه

راه رفتن با زنجیر نمیشه

دختر بچه ای که گرسنه ست

سیلی می خوره سیر نمیشه

دو سه لقمه هم که غذا میدن

با داد و هوار ناسزا میگن

ببین منو با مشت می زنن

ببین به قصد کشت می زنن

 بیا که نازمو بخری

بیا جنازمو ببری

 

هر کی رسیده بهم می خنده

ورم چشامو داره می بنده

دختر شامی کنایه ام زد

ببین موهامو چقدر بلنده

 




***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی