سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۶ ب.ظ

مهدی رعنایی - لطف خدا بوده که بین این همه

متن واحد شلاقی سینه زنی مهدی رعنایی امام حسین (ع)

واحد شلاقی احساسی امام حسین (ع)

مهدی رعنایی

لطف خدا بوده که بین این همه





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:





لطف خدا بوده که بین این همه

قسمت من شد که نصیب تو بشم

کوچیکی هام علی اصغرت بودم

تو پیری هم می خوام حبیب تو بشم

تو همون گلی که یه بهاره

راهتم هنوز ادامه داره

ادامه داره تا یه روز مهدی بیاد

تا نفرات نوکرات بشن زیاد

تا خاک قبر دشمن و بدیم به باد

ان شا الله

ثارالله لا حول و لا قوه الا بالله

 

ثروت عالم توی دستای منه

درست از اون روز که فقیر تو شدم

شبیه عابس تو سینه زدم و

تو روضه های حر اسیر تو شدم

روضه هات قرار بی قراره

راهتم هنوز ادامه داره

ادامه داره تا که حق بگیره پا

تا برسه روزی که دوست داره خدا

تا زندگی کنیم تو شهر کربلا

ان شا الله

ثارالله لا حول و لا قوه الا بالله

 

آرزومه هر چی که دارم بذارم

یه کاری واسه خیمه های تو کنم

مثل وهب سرم رو پس نگیرم و

زهیری جونمو فدای تو کنم

خوبی از کف پاهات می باره

راهتم هنوز ادامه داره

ادامه داره با صفا و شور و شین

تا همه جمع بشیم توی بین الحرمین

تا یه گزینه بمونه اونم حسین

ان شا الله

ثارالله لا حول و لا قوه الا بالله





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی