سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴ ب.ظ

حاج محمود کریمی - منم کمترین بنده ی تو ، تو شاهی

متن شور سینه زنی حاج محمود کریمی محرم 96

شور مناجاتی فوق العاده دلنشین

شب سوم محرم 96

هیئت رایه العباس تهران

حاج محمود کریمی

منم کمترین بنده ی تو ، تو شاهی



(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:




منم کمترین بنده ی تو تو شاهی

خدا خونمو پات بریزه الهی

کسی رو به غیره تو  آقا ندارم

دلم رو آوردم بگم با تو هستم

رو  پات سر میزارم

من درد تو درمون

من خشک تو بارون

جان آقا ای جان آقا


محاله که من از  مسیر جدا شم

تو هر جا که باشی محاله نباشم

از اون شب که قرآن سر نیزه خوندی

دل من نه تنها همه عالم و پای عشقت کشوندی

من قاری   تو قرآن

من ای وای    تو ای جان

جان آقا ای جان آقا


نفس هام فدای مسیر عبورت

تازه زندم  میخونم تو دستگاه نورت

تو اونی که خورشید ازت نور میگیره

من اونم که عمری  به عشقت اسیره

از این عشق میمیره

من بنده تو مولی 

من تشنه تو دریا

جان آقا ای جان آقا


جونا رسیدند حریمت به یاری

نذاشتند بگن که مدافع نداری

گذشت اون روزا که نداشتی فدایی

دیگه دنیا دیده جوونا چی میخان

شدن کربلایی

من دل تو دلبر

من سر تو سرور

جان آقا ای جان آقا

لب عطشان اقا

تن عریان اقا جان اقام

غریب اقا

حسین حسین حسین حسین




***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی