سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

سید مهدی حسینی - ذکر لبم همیشه مادرم یا زهرا

متن واحد شلاقی سینه زنی مداحان متفرقه فاطمیه و حضرت زهرا (س)

واحد تند حضرت زهرا (س)

هیئت عشاق الزهرا (س) قاین

سید مهدی حسینی

ذکر لبم همیشه مادرم یا زهرا





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)

متن مداحی:


ذکر لبم همیشه مادرم یا زهرا

مخاطبم همیشه مادر یا زهرا

چه تو دنیا چه محشر ، هوامو داره مادر

با تموم وجودم ، واسه عشقش میدم سر

دلی که بدم به مادرم به خدا پس نمی گیرم

غیر چوبه ی پرچم یا فاطمه دست نمی گیرم

مادر دوستت دارم


سفره ی نذری فاطمه انداخته مادر

از پسرش از اول نوکر ساخته مادر

تو رو به آقام حسن جون شاه بی کفن

بی بی امشب بیا و روضه ی ما سر بزن

به خدا که من از مادرم بیش از این انتظار دارم

توی دنیا به غیر اون مگه من چند تا یار دارم

مادر دوستت دارم


منتظریم ببینیم نابودی یهود و

مهدی بیاد بشکنه بت آل سعود و

پسر زهرا میاد ، یوسف دلها میاد

واسه ی انتقام زینب کبری میاد

چقده جنازه ی شهید میارن حرم عمه جان

الهی که من یه روز بشم جزء همین مدافعان

زینب دوستت دارم





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی