سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۵۶ ب.ظ

مهدی اکبری - دلم حزینه یه دنیا غم نهفته دارم توی سینه

متن واحد سنگین سینه زنی مهدی اکبری

واحد روضه ای امام حسن عسکری (ع)

مهدی اکبری

دلم حزینه یه دنیا غم نهفته دارم توی سینه




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:



دلم حزینه، یه دنیا غم نهفته دارم توی سینه

داره میسوزه جگرم از زهر کینه

اما بگم از زهری که بدتر از اینه

غم مدینه، غم مدینه

چشمای ترم میباره خون،بس که مضطرم

حتی که این دم آخرم،به یاد اون دیوار و درم

بمیرم

شکسته پرم،دنیا می گرده دور سرم

بلرزه افتاده پیکرم،صدا میاد ای وای مادرم

بمیرم

مادر زدن جلو پسر نامردیه

گل بین آتیش  شعله ور نامردیه

زنی که بار شیشه داشت به پشت در

دیگه لگد زدن به در نامردیه

روضه ای که نوحه ی این دل حزینه

سامرا کربلاست و کربلا مدینه

واویلتا،واویلتا

دل بیقراره،مهدی سرم رو به روی زانوش میذاره

هر پدری هم همین آرزو رو داره

بذار که روضه بخونم،اشکم بباره

کنم اشاره

اما کربلا قضیه برعکس شد ای خدا

پیش پسر آمده بابا،همش میگه ای ارباً اربا

علی جان

رو خاک بلا ،میبینه اعضاشو هر کجا

دم میگره،بیای جَوَونا

میچینمت میون عبا

علی جان

لحظه ی آخر سرش و کجا گذاشت

سر روی خاک گرم کربلا گذاشت

تا اونجا که یکی روی سینه اش نشست

سر و برید و  روی نیزه ها گذاشت

روضه ای که نوحه ی این دل حزینه

سامرا کربلاست و کربلا مدینه

واویلتا،واویلتا



***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی