سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۴ ب.ظ

سید محمد جوادی - یکی از این روزا نوبت من میشه

متن زمینه سینه زنی اربعین مداحان متفرقه

زمینه فراق کربلا و اربعین

سید محمد جوادی

یکی از این روزا نوبت من میشه





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی:




یکی از این روزا ، نوبت من میشه
تا وقتی که نیام ، زیارتِ شما ، تو دلم آتیشه
ثارالله ...

دیگه بسمه این دوری
غصه منو از پا انداخت ...

پیرِ تو شدم جوری که
هر کسی منو دید نشناخت ...

حسین ... وای ...

امشب توکربلا ، جایِ ما خالیه
میگن که مادرت با قلبِ بی قرار،تا اون حوالیه
ثارالله ...

چه محشریه این ساعت
دورِ ضریحِ شش گوشه

یه مادری با حالِ زار
کنارِ گودال بیهوشه ...

حسین ... وای ...

یکی از این روزا ، نوبت من میشه
تا وقتی که نیام ، زیارتِ شما ، تو دلم آتیشه
ثارالله ...

دیگه بسمه این دوری
غصه منو از پا انداخت ...

پیرِ تو شدم جوری که
هر کسی منو دید نشناخت ...

حسین ... وای ...




****************




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی