سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ

مهدی رعنایی - از این که من مذهبی ام الحمدلله

متن واحد شلاقی سینه زنی مهدی رعنایی محرم 96 اربعین

واحد شلاقی حماسی و فوق العاده دلنشین حضرت زینب

شب هفتم محرم 96

هیئت خادم الرضا قم

مهدی رعنایی

از این که من مذهبی ام الحمدلله




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:



از این که من مذهبی ام الحمدلله

یه شیعه ی مکتبی ام الحمدلله

حسینی ام زینبی ام الحمدلله

دل من جای زینبه ، شیدای زینبه

اگه زخمیه صورتم ، فتوای زینبه

برا چی اربعین نرم وقتی دیدم تو خواب

پای ویزای کربلام امضای زینبه

ملیکه الدنیا ،  یا زینب الکبری

شفیعه العقبی ، یا زینب الکبری

نائبه الزهرا ، یا زینب الکبری



ذکر زمین و آسمان مظلومه زینب

عقیله ی هاشمیان مظلومه زینب

عمه ی صاحب الزمان مظلومه زینب

جلواتش خدائیه ، خیرالنسائیه

کار دستای حیدریش ، مشکل گشائیه

ما کی باشیم فداش بشیم وقتی تو کربلا

یل بی بی ام بنین واسش فدائیه

ملیکه الدنیا ،  یا زینب الکبری

شفیعه العقبی ، یا زینب الکبری

نائبه الزهرا ، یا زینب الکبری


حیدریه ابهتت یا اخت العباس

فاطمیه صلابتت یا اخت العباس

حسینیه شجاعتت یا اخت العباس

میزنم زانو محضره اولیا مخدره

تا که تکلیف نوکریم امشب شه یکسره

آخه من آرزو دارم روز دهم سرم

مثه ارباب بی سرم بالای نیزه بره

ملیکه الدنیا ،  یا زینب الکبری

شفیعه العقبی ، یا زینب الکبری

نائبه الزهرا ، یا زینب الکبری





****************




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی