چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

امیر کرمانشاهی - دستای بستمو می بینی بابا؟

متن زمینه سینه زنی امیر کرمانشاهی محرم 96 حضرت رقیه

زمینه روضه ای حضرت رقیه (س)

شب سوم محرم 96

هیئت انصار الحجه مشهد

امیر کرمانشاهی

دستای بستمو می بینی بابا؟




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)



متن مداحی:



دستای بستمو می بینی بابا؟

پای شکستمو می بینی بابا؟

توی چشام غمو می بینی بابا؟

موهای سوختمو می بینی بابا؟

نگات با همیشه فرق داره

نکنه که منو نشناختی

من همونم که تو با دستات

موهای سرمو می بافتی

من همونم که تو با لب هات

بوسه می زدی به پیشونیم

روزی که روی سرم داشتی

چادر می نداختی

حالا بیا و ببین ، شدم خرابه نشین

به جای پای تو می خوابم ، روی زمین

اومدی از تنور، بین آغوش من

مثل لبهات شده، لاله ی گوش من


خونی شده پرم میبینی بابا؟

داد می زنن سرم می بینی بابا؟

نمیبینه چِشَم می بینی بابا؟

موهامو می کشن می بینی بابا؟

درد سری شده این اشکام

درد سری شده این زخمام

جونی نمونده برام دیگه

تا بتونم بلند شم از جام

با زبون بی زبونی من

کار شب و روزمه گریه

هی ناله می زنم و می گم

بابامو می خوام

می سوزه بال و پرم ، می سوزه موی سرم

با کعب نی می زنن اینجا ، رو کمرم

معجرم تو حرم سوخته و دود شده

زیر ضرب لگد دست و پام خورد شده

اومدی از تنور، بین آغوش من

مثل لبهات شده، لاله ی گوش من


ورم شونمو می بینی بابا؟

سرخی گونمو می بینی بابا؟

توی چشام غمه می بینی بابا؟

خیلی گرسنمه می بینی بابا؟

دختر فاطمه ی زهرا

بودن چرا درد سر داره

فخر می فروشه به من اینجا

هر دختری که پدر داره

وقتی به لب تو می زد چوب

با چشم گریون دعا کردم

خدا نکنه یه وقت لبهات

ترک برداره

عمه می شد سپرم

هر جا منو می زدن

این شامیا به خدا بابا ، خیلی بدن

هر چی گفتم بابام ، بر می گرده نزن

هر چی گفتم نزن ، سیلی می زد به من






****************




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی