چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۲۹ ب.ظ

عباس طهماسب پور - از ازل در طلبت چشم ترم گفت حسین

متن واحد شلاقی سینه زنی حسن عطائی و عباس طهماسب پور محرم 96

واحد مناجاتی امام حسین (ع)

شب عاشورا محرم 96

هیئت محبان الزهرا (س) بابل

عباس طهماسب پور

از ازل در طلبت چشم ترم گفت حسین



(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)



متن مداحی:



از ازل درطلبت چشم ترم گفت حسین
هر کجا بال زدم بال و پرم گفت حسین

مادرم داد به من درس محبت اما
من حسینی شدم ازبس پدرم گفت حسین

شیره ی مهر تو خون شد به رگم شد جاری
خون دل اشک شد و در نظرم گفت حسین

تا گل نام تو وا شد به لبم باز پدر
گفت شکر تو خدایا پسرم گفت حسین

هرچه دارم همه ازلطف پدر بود که او
عوض قصه به بالین سرم گفت حسین

این عجب نیست که یک بنده برد نام تو را
که خدای ازل دادگرم گفت حسین

تیغ ها نوحه ی خون ازلبشان جاری شد
تا در آن لحظه که بانوی حرم گفت حسین

گفتم ای عشق مرا دست نیاز است دراز
طلب خویش به نزد که برم گفت حسین

 

تو طبیب دل بیمار منی

سید و سرور و سالار منی

 

عاقلا توی دلم عشق یه خونین بدنه

من غلام رو سیاشم اونم ارباب منه

 

یه غم که تا ابد قلبمو آتیش می زنه

این که من کفن دارم ارباب من بی کفنه

 




***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





 

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی