سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ

سید رضا نریمانی - ای آقا زیر علمتم

متن زمینه سینه زنی سید رضا نریمانی و میثم مطیعی

زمینه زیبا و دلنشین مناجاتی

سید رضا نریمانی

ای آقا زیر علمتم




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:




ای آقا زیر علمتم

مدیون لطف مادرتم

عمریه مست کرمتم

ای آقا تویی عزیز الله

ای آقا تویی خون خدا

ای آقا ساکن کربلا

ای جونم واسه تو گریونم

تا ابد می خونم یا حسین

دلگیرم از این دنیا سیرم

بی تو من می میرم یا حسین

یا مولا یابن رسول الله

یا مولا یا بن جانم زهرا

یا مولا یا حسین ثارالله

کربلا ، کربلا کربلا

 

از عشقت هر چی بگم کمه

دوست دارم تو رو یه عالمه

دلخوشیم ماه محرمه

عشق تو ، میزان اعمالم

عشق تو همه ی آمالم

عشق تو رزق کل سالم

ای ماهم بی تو من گمراهم

حرمت پناهم یا حسین

دلسردم بی تو کوه دردم

باز هواتو کردم یا حسین

یا مولا ای سایه سرم

یا مولا ای دل و دلبرم

یا مولا منو ببر حرم

کربلا ، کربلا کربلا

 

ای آقا کرمتو آخر

می گیره نوکراتو در بر

تو دنیا هم تو روز محشر

ای آقا من به تو دل بستم

ای آقا به غمت وابستم

ای آقا از می تو مستم

ای یارم تویی کس و کارم

میثم بر دارم از عشقت

مهتابم ای در نایابم

می میرم اربابم از عشقت

یا مولا علم تو عشقه

یا مولا کرم تو عشقه

یا مولا حرم تو عشقه

کربلا ، کربلا کربلا




***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی