چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۴ ق.ظ

محمد رضا بذری - تو حال و هوام می باره چشام

متن شور سینه زنی محرم 96 محمد رضا بذری

شور مناجاتی و فوق العاده زیبا

شب شام غریبان محرم 96

هیئت یا فاطمه الزهرا بابل

محمد رضا بذری

تو حال و هوام می باره چشام


(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:





تو حال و هوام میباره چشام
تو گل میکنی به روی لبام
برای منی برای توام
همه میدونن گدای توام

گدای توام گدای توام

نگاهت رو نگیر نگاه تو دنیامه
نگاه لطف تو دلیل نفسهامه
نگاه به گنبدت بهونه ی چشمامه
به خوبی هات بدی کردم
نمیشه روم که برگردم

حسین جانم

تو تنهائیام صدات میکنم
جونم رو یه روز فدات میکنم
من آلودم تو خیر کثیر
امیری حسین و نعم الامیر

امیری حسین و نعم الامیر

میدونم با گناه دل تو رو لرزوندم
اگرچه با بدی تو رو از خودم روندم
بگیر دست منو حالا که تو راه موندم

درستش کن خراب کردم
روی لطفت حساب کردم


دوای منه زیارت تو
نیاز منه شفاعت تو
برام بنویس شبیه حبیب
بخر منو هم حسین غریب

حسین غریب حسین غریب

یه کاری کن آقا که منم بشم خالص
یه کاری کن منم  بشم شبیه عابس
شهیدم کن دیگه به جون گل نرگس

توی گریه دلم واشد
دلم تنگ شهیدا شد

حسین جانم






***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی